pembebeneklipanda:

bow-ties-are-coolx:

tipikuzayli:

OHA Bİ SANİYE.

İman loading %75

ohaa

pembebeneklipanda:

bow-ties-are-coolx:

tipikuzayli:

OHA Bİ SANİYE.

İman loading %75

ohaa

nie herkes bordo renkli hogwarts tişörtü giymeye başladı

kirmizibaslikliolumyiyen:

sizin sizin sizin amınzıakoayrıdfkjposddsjodd

Bende de var o şdlsaldsşaisa

Tumblr’da herkes kanka, uzak mesafe sevgilisi vesaire ulan nasıl bi eziğim belli değil kendi kendime takılıp anasayfada postlara gülüp eğlenip gidiyorum sadece

fuckthelifeyeah:

terkedilenlerkulubu:

hadilanordann:

paintedblackgirl:

harbiden yetti ama ha

Neden biz tekiz neden nedennn piçmiyiz biz amk ?

tumblr zaten bunun için var gülüp eylenmek için vakti geldiğinde dert anlatmak için yoksa siz tumblra menfaat için girenlerden misiniz ??

Ölümüne reblog, yaşanır mı böyle

lostcocuk:

hayat bana hiç beklemedigim bi yerden vurunca ben:

lostcocuk:

hayat bana hiç beklemedigim bi yerden vurunca ben:

BİR ARA HİÇBİR ŞEY YOKMUŞ HER ŞEY NORMALMİŞ GİBİ. BÖYLE HERKESLE İYİ ANLAŞIYORSUN BULUNDUĞUN BUNALIM HALİ GEÇTİ BİTTİ SANIYORSUN, SEVİNİYORSUN. SONRA NE OLDUĞUNU BİLMİYORSUN AMA KENDİNİ YİNE DİPTE HİSSEDİYORSUN. BU DEFA HER ŞEY DAHA ZOR GELİYOR, HİÇ İYİ OLAMAMIŞSIN GİBİ. BOŞLUK ÇOK DAHA DERİN SANKİ. İYİSİN AMA AYNI ZAMANDA DEĞİLSİN SANKİ. Bİ TUHAF.

psikopatcanavar:

mavihayalperestinmekani:

pafkufpaf:

krishanbasak:

sizofrenikbiregoist:

Ders çalışmaya çalışırken ben

Oh Hani

Oha ani

Playfull kiss


Playful kiss*

psikopatcanavar:

mavihayalperestinmekani:

pafkufpaf:

krishanbasak:

sizofrenikbiregoist:

Ders çalışmaya çalışırken ben

Oh Hani

Oha ani

Playfull kiss

Playful kiss*

"Mustafa Kemal’i sevmiyorum, yaptıklarını doğru bulmuyorum" diyosan bana kardeş, ben de sana derim ki 3 bin 997 kitap, 57 yıl, Türkiye Cumhuriyeti ve milyonlarca Türk genci ..

sosislipuding:

Bilmem anlatabildim mi?